fbpx

10 načina da nagovorite djecu da jedu zdravu hranu

Nagovoriti svoju djecu da jedu zdrave namirnice može biti jako teško, ali imamo nekoliko ideja koje će malo olakšati taj proces.

Živimo u dobu tehnologije, što znači da smo stalno preplavljeni novim informacijama o tome šta se smatra „zdravim“, a šta ne. Pošto se te informacije stalno unaprijeđuju, kako onda možete znati koji je najbolji način da naučite svoju djecu kako da biraju hranljive namirnice i pića? Pa, imamo 10 savjeta koji će pomoći vašoj porodici da njeguje zdrav odnos prema hrani.

Pobrinite se da razumijete šta znači jesti zdravo. Prvi korak u nagovaranju vašeg djeteta da bira zdravije namirnice jeste razumjeti kako izgleda zdrav odnos prema hrani. Možete saznati šta se nalazi u vašoj hrani tako što ćete pogledati listu sastojaka. Pobrinite se da održavate ravnotežu složenih ugljikohidrata, masti i proteina u vašoj ishrani. Ne zaboravite da pića često sadrže dodane šećere i loše kalorije, pa se potrudite da kao pogonsko gorivo za tijelo i mozak vašeg djeteta odaberete vodu ili nemasno mlijeko. Zapamtite, uvijek možete dodati svježeg voća ako vam voda dosadi. Za to su idealne 3Sprouts bočice sa slamkom sa motivima različitih životinja. Šarene bočice će podsticati vaše dijete da piju što više vode u koju možete dodati i voće.

Djeca su kao sunđeri. Ono što vide to i rade! Djeca oponašaju ponašanje koje vide. Ako uvijek govorite o tome kako ste na dijeti ili kako ste izbacili određenu hranu, i vaša djeca će to usvojiti kao svoje pravilo. Kako biste podstakli zdrav odnos vašeg djeteta prema hrani, budite sigurni da mu pružate dobar primjer. Neka vide da doručkujete svako jutro, da se ne plašite svježeg voća i povrća i da s vremena na vrijeme uživate u desertu.

Dajte sve od sebe da zdrava hrana bude uvijek dostupna. Naše obaveze nas već dovoljno zaokupljaju i bez brige o hrani, ali ako nemamo hranljivih opcija na raspolaganju lakše ćemo posegnuti ka manje zdravim prehrambenim navikama. Kada ste u škripcu s vremenom, pokupiti brzu hranu djeluje kao najzgodnija opcija. Svježe voće i povrće pri ruci ili obroci pripremljeni za ponijeti, nam olakšavaju održavanje zdravih prehrambenih navika. Odvojite vrijeme u sedmici kako biste pripremili obroke i grickalice koji će vam biti potrebni kada ste u pokretu! Kada pripremate hranu za ponijeti potrebno je da je zapakujete kako se ne bi pomiješala i prosula. Odlične za to su 3Sprouts kutijice za užinu, a ako želite da ponesete nešto “na kašiku” i da pri tome hrana ostane topla onda su tu neophodne 3Sprouts termo posude za hranu od nehrđajućeg čelika uz koje dobijete i pribor za jelo.

Ojačajte stav svoje djece tako što ćete ostati neutralni. To ne znači da svom djetetu dopuštate da jede šta god želi, kad god želi. Pobrinite se da svojoj djeci pružite mnogo zdravih opcija i da ih naučite da donosu dobre odluke. Ostati neutralan znači da pokušate ne komentarisati koliko ili šta jedu. Ako ostanete neutralni i ne nagrađujete ili grdite djecu za njihove odluke o hrani, veća je vjerovatnoća da će vaša djeca razviti i zadržati pozitivan stav prema hrani.

Neka vaša djeca budu uključena i zainteresovana. Dozvolite vašem djetetu da pomogne pri odabiru porodične hrane. Bilo da ih dovedete u prodavnicu da izaberu novo voće ili povrće, ili im dopustite da vam pomognu u pripremi večere, potrudite se da razumiju da postoji više mogućnosti. Odvedite ih na lokalnu pijacu i neka to bude vaš porodični izlet. Pokažite im da je odabir najhranjivijih namirnica, u svakom trenutku, uvijek najbolji izbor za fit tijelo i mozak.

Odvojite vrijeme kako biste ovo učinili zabavnim! Pronađite različite načine na koje ćete biranje hrane učiniti zabavnim! Organizujte tematske večere (možete čak da ubacite i šašave odjevne kombinacije ili zanimljive setove za jelo!). Ako vaša porodica voli jesti picu uz film, pokušajte napraviti domaću picu umjesto da je naručite. Postoji mnogo različitih načina da zdravu hranu učinite zabavnom!

Najteži dio: držati se plana. Plan vam omogućava da bolje pratite put do vašeg cilja. Pokušajte da pripremite obroke vikendom, idite u kupovinu sa spiskom kako vas ne bi privukle manje hranljive namirnice i kuhajte zajedno kao porodica. Rutina je ključna za izgradnju zdravog odnosa prema hrani.

Iako toga možda niste svjesni, navike koje usadite svojoj djeci u mladosti nastaviti će se i u njihovoj odrasloj dobi. Dajte sve od sebe i pomozite im da sada stvore zdrave navike. Biće vam drago.

Komentariši

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *

Prijavite se na naš newsletter i ostvarite 5% popusta

Naša internet stranica koristi kolačiće za poboljšanje vašeg iskustva pretraživanja. Pretraživanjem ove internet stranice pristajete na korištenje kolačića.
KORPA
Vaša košarica je prazna
Započnite s kupovinom!
Započnite kupovinu
0